10 December 2009

Tok Mat Belanda

AHMADAN AFFANDI MUSTAFA


Kalau gua ikut jejak langkah tok sheikh ni kacak tak?. mak gua pesan kalau belajar kena lama. tak boleh kejap kejap. koman koman 20 30 tahun. baru macho ilmu di dada. sekarang gua nak cari sponser. anda berminat?, hubungi saya di laman ini. terima kasih.

*******

nota: balik jugak tok mat ye. gua doakan dia bahagia disamping anak anak buah tercinta. ada umur yang panjang, kita bertemu lagi. gua cilok gambar dari kosmo.

5 comments:

sambalgesekanaknogori said...

Hola!Caya ah Tok Mat.Ni baru betul punya rare menuntut ilmu.Admire ah kat atok nih!

relevan said...

Mana lu hilang ni bro?..

zetty said...

weeiii...ko pun nk jd mcm tue kerrrr??...bgus2...xsabo nk jumpe ko 20thn akan dtg....lalalala

Mazru Majid said...

lama tul ko menghilang eh..sedar2 dah tua

sambalgesekanaknogori said...

Alahai..agak-agak bila nak sambung citer kerja gila yang ditulis sebelum ni ek...