18 September 2009

Balik Kampung

Gua tengah bungkus kain baju, kitab kitab yang gua dah beli dalam kotak serta barang barang cendermata untuk keluarga dalam beg. dan gua juga dah memastikan yang gua tak lupa bawak pasport dan tiket kapal terbang yang baru gua beli semalam ke airport. apa nak jadi jadi lah, gua kena balik jugak raya ni. bederau darah gua rasa nak sambut raya kat sini. doakan penerbangan gua tak sibuk di awan biru.

*****
nota: antusabun, standby pagi raya jemput gua kat KLIA. jangan macam macam pegi semayang raya pulak.

4 comments:

relevan said...

Selamat balik kampong..Selamat hari raya dari gua..nanti lu bawa bekal Lemang jangan lupa..

MAAF ZAHIR BATIN

FdausAmad said...

Matan gua jangan lupa..matan gua

Antusabun said...

Ahh.. Pg naik bas..

xoxoc said...

haha...btl ke x btl nie?