25 September 2009

Cairo-Dubai-KL-New Delhi-Cairo

Gua baru sampai Cairo. kepala hotak gua masih ingat lemang lagi ni. benda alah ni je yang takda kat mesir. habis alahan kulit gua sebab tak makan lemang cukup sebulan waktu raya. duit simpanan gua pun dah susut dengan teruk sekarang. tak pernah dibuat orang balik mesia seminggu semata mata nak raya. macam bapak gua bill gates gua buat.
*****
nota: gua jet lag lagi ni. apa gila raya gua dihabiskan bersama pramugari pramugari je. muka dia orang gua tengok pun ada riak sedih. gua buat buat paham sebab gua pun sama situasi dengan dia orang.

10 comments:

shaz said...

di sebabkan ko kawan ak
ak layan jela
citer ko yg merapu ni
ko bukan ank tokey balak ke??
umh konsep bali tuh jd xmustahil ko ley de jet sendiri
huhuhuhu

xoxoc said...

lu memg gle lemang la beb...
pasni duk la betapa kt sne lg sthun 2 ke...haha

GeNgKaPaK said...

eh den posan soriya...ko boli kan ke x?

relevan said...

Lu bawak je bekal lemang..pat lime batang..

langkasuke said...

lalat,
cilake lu punye perangai..

xoxoc,
lu support gua amacam?..

gengkapak,
kek asyir ado jual sorya beb..

relevan,
pakcik airport tu tak bg..

FdausAmad said...

Gua tanya banyak kali dah ni..
matan gua mana,matan?

gua nak kasi besday present kat anak gua..

zetty said...

sminggu jerr ke blik???...
alahaii....
sempat ke beraya umah tunang???..
hahaha

mazru(9m2mzr) said...

balik beraya lagi la tu..

selamat beraye,muge lemang dah habis sesampainye ko di kampung halaman.

hehehehe

apei said...

cilakak tak datang raya rumah gua pun..

AWOLscholar said...

YOUR BLOG JUST GET INFECTED BY FEW TYPE OF VIRUSES.. YOU CANT SUBMIT A NEW POST.. WE'RE SORRY

-virus details:

#$%^^& by GeNgKaPaK