5 October 2009

Takda Hala Tuju

Hati gua tak tenteram. gundah gulana. kacau bilau. macam kena santau pun ada. buat apa kerja semua jadi gampang. datang kelas rasa nak lempang budak pakistan, jawab pekse macam gua tengah nak amik PHD, soalan susah macam sial, masak nasi jadi cencaluk, masak lauk asyik terlebih garam, buat nescafe rasa teh susu, minum pepsi tekak jadi loya, macam teguk air sungai nile pun ada, tengok bola Arsenal menang hati gua tak rasa apa, tidur gua tak lebih sejam dua, dan baru tulis entry pendek ni gua rasa macam nak mencarut. babi punya line internet.
*******
nota: takde nota....

8 comments:

antusabun said...

Ngko pakai P1 W1Max la... laju sket

zetty said...

ishhh...
apesal...ad mslh ke???...
tenangkan fikiran laa snerr...

apei said...

lu ni aper hal? awek kat kampung demam ke?

mazru(9m2mzr) said...

lu jgn macam-macam..

datang bulan ke??

lats said...

punye la ak tgu ko nye cte terbaru ni lak ko tulis
lek la ayid ak cube tolong kau key...
wey blk la cpt..
thp gaban ni ak busan ko xlepak ngn ak

FdausAmad said...

Cuba lu bagi koordinat rumah lu duduk tu gua nak rujuk sejarah silam.

gua saspek ada piramid kat bawah tu.Tempat keras.

relevan said...

Lu mabuk lemang lagi ka?..

langkasuke said...

antusabun,
bende tu tak jumpe kat sini..

zetty,
dah tenang dah..

apei,
awek gua sakit tenat kat sana..

mazru,
lu gile gua agak..

lats,
lu jangn lupa tolang lak weh..

fdausamad,
boleh jadi saspek lu tu..

relevan,
gua mabuk kepayang..