2 June 2009

Pelarian

Baru sekarang gua tahu apa yang mat-mat indon dan bangla kat Malaysia rasa. perghhhhhh perit gila cakap lu. semua keja gua buat tak jadi. nak keluar rumah pun dah serupa komunis. awek arab pun gua dah tak boleh nak kacau. kena gua kacau tiba-tiba dia SB ke, ha tak mampus gua masuk penjara bawah tanah.


Dah-dah gua nak pegi imegresan sekarang ni. nak pegi cuba hidupkan visa gua yang dah lama mampos. lu doakan gua dapat visa kejap lagi. penat dah ni ulang alik tak dapat-dapat.


******


Gua datang sini mengajila siamang. bukan jadi buruh binaan....

7 comments:

an2blur said...

renew visa xde hal sgt,
lain la kalau pasport hilang.
duduk la kat egypt tu sampai tua.
ahak.

langkasuke said...

xde hal? perghhh... menyirap je buat urusan ngan orang arab. ntah apa yang dia nak pun tak tau. ni semua obama punya pasal. dia datang bersepah polis.

setan betul...

an2blur said...

cuba cakap melayu ngan diorg
camni
"tolong buat kerja elok2 ye, saya tak suka kerenah birokrasi"

haha.

langkasuke said...

i.Allah takkan berhasil jugak..
cakap arab yang bunyi macam tu pun tak boleh, apatah lagi cakap melayu.

aduyai....

xoxoc said...

ala,lu dudk je sne diam2..klau kne pnjara bwh tnh kn ke bgs..le dpt pnglmn bru...hahaha

Basuh Baju said...

wat la muka jambu ke..haha

langkasuke said...

xoxox,
pergh.. ko cakap macam nak kene pelempang kan.. kahkahkah


basuh baju,
muka gua tak jambu lagi ker? habis sweet dah ni...