12 June 2009

Standby La Dari Sekarang

Rock-rock jugak, sesekali gua layan nasyid nak tenangkan fikiran yang kusut. ingat mati kan orang yang bijak. jadi layan lagu yang gua terbangkan khas dari egypt. jangan panik, lirik dalam bahasa melayu.


video


*****

nota: takde lagi gua dengar budak mesir cakap kumpulan ni tak sedap. orang mesir pun suka. lu orang pernah dengar tak?.


10 comments:

an2blur said...

tak sedap. tak sedap. tak sedap.

haha.

antusabun said...

pesal aku tak dapat tengok?

Koi (9M2mzr)..a.k.a Mazru a.k.a sepupu jon travolta said...

macam best je lagu tu..tp best lg lagu cinta daun pisang nyanyian iwan dangdut..huhuhu

langkasuke said...

an2blur,
memang buta seni..

antusabun,
tak masuk campur..

koi,
oit, balas dendam ker tulih nama panjang2 ..
minat dangdut memang la cakap tak sedap.

xoxoc said...

versi arabic xdo ko?mcm sore hazami je...haha

an2blur said...

suara dia sedap.
orang indonesia ke?

langkasuke said...

xoxox,
ade2. tapi gua bagi yg melayu dulula, bg mudah paham sikit kat lu.

an2blur,
haah, org indonesia. ha, tahu pun sedap.

an2blur said...

pergh. tekaan yang tepat.

xoxoc said...

nnt crikn gua album haifa wahbe blh x?kt mlysia xdo jual.haha

santai said...

sedap siak..ni pembikinan ep ke kekek