1 August 2009

Demonstrasi

Hari ini ada demo kat kolumpo. demo pasal nak mansuhkan ISA. demo mintak dibebaskan tahanan tahanan ISA dan ditutup kem kemunting. mari pergi beramai ramai. jangan tanya gua pergi ke tak. roh gua dah sampai masjid negara dah. jasad gua je tinggal kat mesir ni.

*****

nota: dekat mesir pun bakal ada jugak demo demo ni. demo yang akan gua handle kalau peksa gua batal sekali lagi.

5 comments:

relevan said...

kome demo deme keh nya..mat nye..

antusabun said...

Nasib baik kat umah ada majlis adik gua tunang. Kalau gua yang tunang, secara auto majlis pindah ke masjid negara takpun masjid jamie.. Haha

xoxoc said...

ko xnk tgk pic aku g demontrasi ari 2 ke?dpt gk tgk anwar ngn mat sabu dpn mate..haha

botox said...

uiii

santainyee said...

aku ni jahil lagi so no komen la