4 August 2009

Samseng

mujahid dan muaiyid masa muda muda

Gambar ni gua jumpa kat celah mana ntah gua dah lupa. gua syak masa ni abang gua tengah dengki dengan gua sebab gua lahir kat dunia ni. mentang mentang gua takda kudrat nak melawan, boleh la lu.

Gua tak boleh tulis entry ni panjang panjang. nanti jadi perbalahan dua kuasa besar dunia. sikit sikit je boleh. ini pun gua dah rasa macam ada orang nak mengamok. apa apa hal baik gua chow dulu.

*****

nota: kecik kecik dah samseng. dah besar sok tahula pak teh kejekan.

10 comments:

antusabun said...

Otak lu!!

naDDy said...

bukan samseng la.tapi training menghadapi dunia akan datang.

antusabun ni ke abg yang dimaksudkan tu? hehe

mazru(9m2mzr) said...

mana tag tu...gua x nak baca story lu ketika baby

kataku said...

kataku: cute~

Laturb_Lady said...

comelnyer abg lu...
hahaha..

Laturb_Lady said...

Lu pun cute jugak...
Lupa laks nk tulis td...

Roslizan B.Mohd Yusof (e-jan) said...

erm....tu kan sentuhan manja dari seorang abang...cube pandang positif...hehehehe

santainyee said...

tu yg kecik tu meh aku kasi "hadiah" skit..hahahaha

relevan said...

Lu memang samseng sama lu punya adik..he he..harap kini lu dah ilang kan kesamsengnan lu itu..

langkasuke said...

antusabun,
jangan marah beb..

naddy,
nak tahu tanye sendiri..

mazru,
tak reti sabar la lu..

kataku,
time kasih..

laturb_lady,
biase biase..

ejan,
takde maknenye..

santainyee,
gua sepak lu kang..

relevan,
mane boleh hilang samseng tu..