13 August 2009

Misi Gua Sekarang Mencari Baju Arsenal Belakang Tulis Eduardo Pulak


BPL belum start lagi Google dah cakap macam ni. bertambah malas la gua nak ulas lebih lebih. karang ada pulak yang makan hati berulamkan jantung. apa apa hal pun kita tunggu dan lihat je sampai akhir musim.

Gua harap takda siapa yang tuduh gua percaya benda benda tahyul ni. syirik dan khurafat apatah lagi. kalau tak memang gua tendang.

LONG LIVE ARSENAL

11 comments:

xoxoc said...

mne nasri lu?

antusabun said...

Haha..

Laturb_Lady said...

Caya la...

apei said...

long live arsenal.. gua nak carik baju arsenal tapi bahagian nama dgn nombor tu tulisan arab.. ada bro?

kataku said...

salam,
sambungan kerja gila mane..?

an2blur said...

hahaha. macam tu pun ade ke?
pape tah encik Google.

langkasuke said...

xoxox,
ada2, gua simpan baju tu dalam almari.. pakai bile perlu je..

antusabun,
hahaha..

laturb_lady,
gua caya sama lu..

apei,
takde, jersi arab pun tulis rumi gak ape cerita?..

an2blur,
jangan jeles..

langkasuke said...

kataku,
nanti gua post.. sabar2..

FdausAmad said...

kah kah kah...
kah kah kah kah...
kah kah kah kah kah...

gua nak gelak saja...

relevan said...

Baju saiz kwn ada tak agok nye wehh..

WaNnY said...

hahahahaahahaa...hanya mampu gelak