6 September 2009

Pendidikan Kelas Jasmani


Ni nak kira macam mana ni?. gua jadi tak reti nak terangkan dah. ganas mana pun gua takdalah sampai nak kencing muka ulama' ulama'. pewaris nabi tu beb. jangan Allah dah balas sok baru nak menyesal sudah la. ancaman Allah jangan lupe brader!!!.
*****
nota: ini bukan entry politik. ini cerita adab manusia dengan ulama' yang Allah angkat darjatnya tak sama dengan manusia biasa. ada otak letak kat mana?.

11 comments:

zetty said...

ishh3x... x tau nk kate pe....

apei said...

kemak betol. gua cam muka mamat ni. nanti gua jumpa mana-mana gua terajang dada!

•·.·´¯`·.·• naDDy •·.·´¯`·.·• said...

kurang di ajar nih..

apei tolong terajang bagi pihak aku eh!

FdausAmad said...

kote mati pucuk kerja itu je la yang boleh naik nama pun..

relevan said...

Ishk..kwn kalu dpt mamat 2 ekor tu..kwn kerat2 ANU dia org..pas tu masuk kan dlm botol..

Anonymous said...

Maaf, koi orang BN gak tapi panas hati gak dengan perbuatan takde otak setan 2 ekor tu. Semoga Allah bagi balasan setimpal. Koi walaupun tak undi PAS tapi koi hormat kat Tok Guru. Lepas ni berkudis anu, mati pucuk padan muka..

Cikgu Jang .. said...

tun bukan salah diaorg tu, salah mak bapok dia org sebab melahirkan manusia cam sial gitu....

mazru(9m2mzr) said...

manusia kadang-kadang perangai mengaloh kan binatang..contohnye gambo atas tu

syed mohamed bin syed hassan (jen) said...

mai la dgr cite jen lak....hehe

langkasuke said...

zetty,
senyap je..

apei,
lu tikam pun takpe..

naddy,
lu terajang je sekali. takyah suruh orang..

fdausamad,
kahkahkah.. mcm gampang peribahasa lu..

relevan,
kasi anjing makan depan dia pun ok gak..

anonymous,
gua setuju..

cikgu jang,
dan salah mak bapak dia tak didik betul2..

mazru,
dah sebut dalam Quran dah apa yang lu sebut tu..

syed mohamed,
nanti gua dengar kalau gua lapang..

GeNgKaPaK said...

nasib xberak sekali...apo lak ghoman eh...hahah